Otwieramy nabór do klubu rowerowego MTBAcademy!

Obozy rowerowe w Polsce

Od kilku tygodni szykowaliśmy się na ponowne otwarcie zapisów do naszego klubu i w końcu ruszamy! Na ten rok (tak, będziemy trenować przez 12 miesięcy) przygotowaliśmy zupełnie nowy harmonogram, wydłużone treningi i całą masę dodatkowych atrakcji. Nabór do wszystkich grup w Krakowie i Zakopanem jest już otwarty, a limit miejsc jest ograniczony. Rejestrujcie się na zajęcia, bo od kwietnia ruszamy z mocnym przytupem!

Ubiegły sezon utwierdził nas w przekonaniu, że mało które szkolenie będzie nam sprawiać tyle frajdy, co regularne spotykanie się z dzieciakami na zajęciach klubowych. Zarówno w Krakowie, jak i w Zakopanem przejeździliśmy cały sezon, doskonaląc swoją technikę na poszczególnych przeszkodach i bawiąc się w trakcie wspólnej jazdy po trasach. Pod koniec roku byliśmy zszokowani progresem, jaki poczyniły dzieciaki oraz pięknymi laurkami, które dostaliśmy po zakończeniu sezonu. Ponieważ obiecaliśmy sobie, że nasz klub, będzie się rozwijał razem z uczestnikami, w tym roku wprowadziliśmy do harmonogramu kilka dodatkowych zmian i przedłużyliśmy sezon rowerowy do 12 miesięcy. O tym jak będą wyglądały zajęcia w tym sezonie, dowiecie się w kolejnych akapitach.

Jak zacząć?

Wystarczy przyjść na swój pierwszy trening! Do klubu może zapisać się każdy rowerzysta i rowerzystka w wieku 7-16. Po pierwszej analizie treningów z ubiegłych sezonów podjęliśmy decyzję o zorganizowaniu trzech grup wiekowych:

• Grupa 0 (4-6 lat) – zajęcia wprowadzające raz w tygodniu 1h rower (tylko Zakopane)
  • Grupa 1 (7-8 lat) – ogólnorozwojowe zajęcia raz w tygodniu 1h i raz w tygodniu rower 1h
  • Grupa 2 (9-11 lat) – ogólnorozwojowe zajęcia raz w tygodniu 1h i raz w tygodniu rower 1,5h
  • Grupa 3 (11-16 lat) – ogólnorozwojowe zajęcia raz w tygodniu 1h i dwa razy w tygodniu rower 2h

*Młodsze dzieci, które uczestniczyły w treningach w poprzednich sezonach zostaną przypisane do starszych grup

Wymagania? Poza pozytywnym nastawieniem i rowerową zajawką nie wymagamy absolutnie niczego. Oczywiście każdy klubowicz musi posiadać sprawny rower górski i kask (najlepiej typu fullface). Na treningi zapraszamy zarówno chłopców, jak i dziewczęta. Nasi przyszli mistrzowie będą traktowani indywidualnie, a na zajęciach zadbamy o to, by każdy czuł się bezpiecznie i mógł walczyć o progres w swoim własnym tempie.

Zajęcia, które zaplanowaliśmy dla klubowiczów, to coś więcej niż nudne treningi przypominające lekcje WF-fu. Chcemy pokazać najmłodszym adeptom kolarstwa jak bezpiecznie bawić się na rowerze oraz zadbać o stabilny rozwój motoryki i koordynacji dzieciaków. Na zajęciach nauczymy się też współpracy z rówieśnikami, a młodzi zawodnicy dowiedzą się jak powinna wyglądać rywalizacja na zasadach Fair Play. „Wychowamy” klubowiczów w sportowym duchu i pokażemy im jak radzić sobie z przeszkodami, które w życiu pojawiają się nie tylko na rowerowych trasach.

Szczegóły

Względem zeszłego roku zmieni się naprawdę sporo. Pierwszą podstawową różnicą jest wydłużenie sezonu funkcjonowania klubu do 12 miesięcy oraz wydłużenie większości treningów. Przez całą zimę głowiliśmy się wspólnie nad rozwiązaniem problemu krótkiego dnia i śnieżnej zimy (śnieg mamy akurat tylko w Zakopanem) i wpadliśmy na kilka pomysłów, które powinny przypaść Wam do gustu. Po pierwsze, tak jak w latach ubiegłych, jeden z treningów będzie miał charakter ogólnorozwojowy. Zajęcia te będą prowadzone również w zimie na sali sportowej w celu utrzymania kondycji i przygotowania się do kolejnego sezonu. Zimowe treningi rowerowe musieliśmy dopasować do dwóch różnych lokalizacji o bardzo różnej charakterystyce. W Zakopanem naturalnym sposobem na zastąpienie roweru będą między innymi narty, a w Krakowie, pokombinujemy trochę z różnymi, ekstremalnymi rozrywkami!

Zakopane

Przykładowy tydzień zajęć – sezon letni (kwiecień – wrzesień)*

• Poniedziałek – Judo

16:00 – 17:00 GR 1 +  GR 2(podział w zależności od poziomu sportowego dziecka)

17:00 – 18:00 GR 3 + GR 2(podział w zależności od poziomu sportowego dziecka)

• Wtorek – rower

Kraków

Przykładowy tydzień zajęć – sezon letni (kwiecień – wrzesień)*

• Poniedziałek – trening motoryczny

17:00 – 18:00 GR 1 /  GR 2(podział w zależności od poziomu sportowego dziecka)

18:00 – 19:00 GR 3 / GR 2(podział w zależności od poziomu sportowego dziecka)

• Wtorek – rower

GR 3 – 17:00 – 19:00

• Środa – rower

GR 1 17:00 – 18:00

GR 2 18:10 – 19:40

• Czwartek

GR 3 – 17:00 – 19:00

Zajęcia w okresie zimowym

W okresie przejściowym oraz w przypadku złej pogody treningi będą realizowane w Park Trampolin, na Ściance Wspinaczkowej lub Sali gimnastycznej. Zależy nam na tym, by w tym roku zachować ciągłość i pracować z dziećmi przez równe 12 miesięcy.

Dodatkowo, gdy oficjalnie zakończymy sezon, skupimy się na realizacji kolejnych założeń. W Zakopanem będziemy kontynuować treningi motoryczne, a dla urozmaicenia, wprowadzimy do rozpiski również zajęcia narciarskie na snowparku i stoku Gubałówka. W Krakowie, poza treningiem fizycznym na sali sportowej będziemy dalej rozwijać swoje umiejętności na przystosowanej do jazdy w zimie infrastrukturze. (szczegóły podamy w do końca marca)

Terminy zajęć w sezonie zimowym (październik – marzec):

• GR 3 – 17:00 – 18:00

KRAKÓW:

Poniedziałek – trening motoryczny

• 17:00 – 18:00 GR 1 /  GR 2(podział w zależności od poziomu sportowego dziecka)
  • 18:00 – 19:00 GR 3 / GR 2(podział w zależności od poziomu sportowego dziecka)

Środa – rower

• GR 1 17:00 – 19:00
  • GR 2 18:10 – 19:40

Czwartek – rower

• GR 3 – 17:00 – 19:00

Cennik, lokalizacje, świadczenia

CENNIK

• Grupa 0 – 120zł
  • Grupa 1 – 300zł i 400zł (dla osób uczestniczących w zajęciach tylko w sezonie letnim)
  • Grupa 2 – 300zł i 400zł (dla osób uczestniczących w zajęciach tylko w sezonie letnim)
  • Grupa 3 – 450zł i 550zł (dla osób uczestniczących w zajęciach tylko w sezonie letnim)
  • Pojedynczy trening we wszystkich grupach – 100 zł (pierwsze testowe zajęcia darmowe)

DODATKOWE ŚWIADCZENIA DLA KLUBOWICZÓW

LOKALIZACJE TRENINGÓW KRAKÓW

Lato:

• Las Wolski
  • Sala sportowa (lokalizacja wkrótce)

To co? Do zobaczenia na treningu! Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji skontaktuj się z nami dzwoniąc na numer 602 631 252 lub wyślij maila na adres biuro@mtbacademy.pl.

Informację o przebiegu oraz lokalizacji zimowych treningów podamy w osobnym poście.